A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

2016//22
2016//First Writing Of Shaperaaa


hari berganti hari, entah sejak bila.. Mcm mana, kat mana... Hati aku muncul satu perasaan.. Aku pernah rasa perasaan tu, yes last two years... And its come back! Tapi pelik... Dengan membe sdri.. Puas aku cari sampai hari ni, bila, kenapa perasaan itu hadir.. Aku cuba menidakan perasaan tu, tapi susah... Aku tk boleh tipu diri aku sendri.. Bila kita bersedia utk terima seseorang itu, yes kita perlu bersedia utk kehilangan org tu.. Takot benda sama berulang... Masa hati aku bebas dari perasaan tu, aku dh lupa mcm mana rasa cemburu, rasa sakit hati, rasa kecewa.... Sejujurnya.. Seronok.. Aku rasa bersih dari semua tu.. Tapi.. Aku tk boleh salahkan takdir.. Allah yang kembalikan rasa cinta tu.. semua org mengharapkan pengakhiran yg indah.. Tapi tak semuanya indah... Mungkin kali ini, Allah menghadirkan rasa ini untuk aku belajar dari kesilapan lalu.. Allah beri aku rasa benda yang tak pernah aku rasa.. Hati sakit tapi sembuh sendiri.. Hari merintih2 inginkan perhatian.. Tapi diendahkan.. Yes.. Allah suruh belajar lagi.. Belajar supaya lebih berdikari.. Jangan terlalu bergantung harap.. Tak terhitung airmata... Tapi hati masih separa sedar.. Tak sedar ke kenapa Allah tak henti2 duga? Beri kesedihan? Allah cemburu senanya.. Ye cemburu.. Siapa yang selalu kat fikiran? Kalau Allah kenapa terus menerus nak sedih? Menangis? Bukan kah Allah itu adalah hal terindah? Jika kerana Allah pasti tiada kesedihan.. Tak pernah sikit pun kurang kasih syg Allah terhadap diri ini.. Tapi diri sendri yg lupa, yang sombong.. Masih ada yg menyayangi, yang menghargai.. Tapi difikir yang belum pasti... Bila bercakap soal hati, memang tak kan pernah habis.. Cinta itu indah.. Cuma kita yang bertanggungjawab mengindahkan nya sendiri.. dengan sepenuh pengharapan kepada Allah... Percayalah... Perasaan itu satu anugerah.. Tapi letak lah sepenuh harapan kepadaNya.. Bukan kpd manusia tersebut.. La tahzan hati... Namau tedih2 lagi..... Sakit hati itu perkara biasa.... 😊



                                                     
                                                     


Yang ikhlas menyayangi mu
//saya//



Older Post | Newer Post