A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

JAWAPAN :D

Ramai tanya aku , "kau dah memang takde perasaan ke kat dia ? even sikit pun tak ? tak kan tak ingat langsung , dua tahun lebih kau dengan dia .bla bla bla"

Kuat sangat ke aku nak cakap aku tak rasa pape kan . Yelah dulu memang aku tahap meroyan kecewa lah konon . Take time jugak untuk aku back to normal . hee . 
Banyak benda lah jugak aku lalui . Nak dijadikan cerita dapat pulak jadi PM untuk bebudak sem 1 . Ha apa lagi aku pegi jelah . Harap-2 dengan aku sibukkan diri boleh jugak lah nak lupa semua ni . 


Yess ! sangat berbaloi. Aku memang tak ingat sangat. Yang paling aku rasa rare bila aku selamba badak je g jumpa dia dan dia kat carefour tu. hahaha. padahal dalam hati Allah je tahu. Yelah kan aku kan bajet kuat. Acting superb!. HAHAHAHA.

Tapi yelah semua ni kuasa Allah , hari demi hari aku makin kuat. Takde sangat aku ingat dia. Tambah lagi membe-2 tak pernah putus support aku. Tak kira waktu bagi aku semangat. Fuhhhh aku dapat rasa betapa sayang nya dorang kat aku. heheh.


Dah masuk sem baru azam pun baru. Tapi ....... hahah meroyan tu datang lah balik. Nangis tak henti sampai class pun aku skip. itu TERUK ! --'

 Lastly baru aku tahu langit tinggi rendah , tak g kelas sangat kan . Ha padan lah muka . No wonder aku REPEAT !!! Sejak tu aku rasa aku manusia paling bodoh sekali. Sanggup utamakan benda lain dari pelajaran. So trust me lah dari situ korang memang akan rasa benci dengan semua ni. Dan korang akan boleh hidup tanpa dia. Serius !


Haaaa macam tu lah jugak aku. So dari situ aku dah lebih hati-hati. Pape pun aku try to be cool walau tak cool mana pun. Kadang kalah jugak. At least try kan? haha. Berkat doa semua org , dengan izin Allah perasaan tu dah hilang. SEMUA. yupzzz dah tak rasa pape. Serius aku tak tipu. So please ! stop ask me soklan yang macam tu. HAHAH. Bukan apa bila aku cakap tak , korang tak caya. aduhhh. aku pun tak tahu lah nak cakap pape lagi.


So aku rasa korang boleh faham kot kan?
 Benda lama dah.
Aku kira zaman cinta monyet.
Yelah lagipun masa tu aku baru form 5 kan.
Takdanya aku nak anggap serius.
HAHAHAHA!


Lepaskan Ia Pergi----

Love Ashafiera ,




Older Post | Newer Post