A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

G A G A L ----



Buat sekian kalinya aku gagal , sungguh aku tak begitu kuat melawan segalanya . Aku harus bangkit , kuat !! 

Jangan mudah mengikut nafsu , mengikut marahku ---

Allah , aku mohon .. Kau kuatkan lah hatiku--

Jadikanlah aku wanita solehah~~

Tetapkan iman ku ke jalanMu ya Allah....

Aku ini hanya wanita akhir zaman yang sedang berusaha mencapai redhaMu---

Berkatilah aku ya Allah.....






__IKHTILAT__

yess !! Susahnya nak jaga ikhtilat ni---

Tambahan pula terbiasa dengan sifat yang terlalu friendly---

Bila dengan member lama , arghhh susahnya nak jaga~~

Aku mesti bangkit !! Peduli apa orang cakap. Biar hinaan , makian bertalu-talu datang ..

Yang menilainya hanya Allah Taala....




__CINTA__

For this time , yess aku dah boleh atasi masalah ni---

Pengalaman mengajar aku erti CINTA :)

Aku percaya CINTA itu ada , tapi apa yang sebenar-benar CINTA ....

Adakah cinta kepada manusia yang kiranya hanya persinggahan atau cinta hakiki terhadap ALLAH ??

Tapi aku akui aku bukanlah wanita yang sempurna , yang mampu buang sepenuhnya perasaan ni..

Tapi aku akan cuba sedikit demi sedikit ;)

Insha Allah, aamiin.......











Older Post | Newer Post