A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

awak kat mana , awak awak kat mana? ahahahah
Assalamualaikum. 
Erm macam dah berhabuk aku punya belog ni.
Haa berapa bulan dah tk pernah bukak.
Setakat usha usha ja.
Wehhhh serius busy gila. 
Takda masa langsung nak menaip.

Dah habis sem 5, YESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
ha ha ha. Tinggal satu sem ja lagi. Pastu cuti tunggu cont degree. InsyaAllah.
Apa yang berubah sepanjang sem ni?
Erm jawapan dia........ BANYAK! banyak SANGAT!
From A to Z , one-infinity!!

Kalau dari segi fizikal.
Erm boleh tahan lahhh.
Aku dah cuba baiki, alhamdulillah berhasil. Syukur ya Allah syukur! :)
Cumaaaaaaaaaaa....... mental ni tak cukup kuat lagi.
Mudah tacing. Makin besaq makin kuat pulak tacing aku nih ha ha ha.
Org tanya tacing ke? aku jawab X. bahahah. cehh menipu ja aku ni. jangan caya dia <---------

Dari segi pelajaran macam mana pulak?
errrrrrrrr ermmmmmmm pun boleh tahan.
This sem banyak sangat berdikari.
Buat apa sesorang. Sob sobss
Bukan takmau berkawan dengan orang.
Tapi...
Takot susahkan org :(

Kawan-kawan macam mana?
Alhamdulillah, sem ni Allah hadirkan kawan-kawan yang memang THORBAIKKKKKK !
Syukur. erm sapa? mesti ramai kan?
emmmm sebenarnya tak pun. sobsobsss. 
tngok! menipu lagi budak ni. yelahhh sorry :D
Tapi betul lah weh!
Dorang semua banyak bantu aku. 

First of course lah classmates aku kan.
Second pulak roomates aku.
Alhamdulillah sem ni rasa laa kerajinan tu sikit
Sebab? hahaha. yelah mau tak nya tk pernah lekat kat bilik.
STUDY lah konon. cehhhhh. ngarut ja banyak sebenarnya -,-
Kali ni rasa macam banyak buang masa sikit even setiap hari study.
mahu tak nya banyak drama huhhhh . opps ngeh ngeh sorry yer :D ha ha ha !

Fariz . Haris . Tikah . Tasha . Fiqa
Thankyou sebab study sesama dengan aku :)
Banyak bantu aku dalam pelajaran.
Kalau sesorang sumpah tk mampu! 
Patutlahh abah risau sangat nak lepas aku ni.
Hidup terlalu bergantung dengan orang.
Dari kat rumah sampai ke kolej. ermm sama ja hummm

Tak tahu nak cakap macam mana tapi aku memang sayang hampa sangat.
From the deep of my heart. cewahhh haha zzzzzzzz
Aku rasa macam banyak sangat buat salah.

Terutamanya.......
FARIZ!!!!!!!!!
ha ha ha! aku banyak sangat buat salah kat hang! Sumpah.
Memang kalau lah buleh kira salah tu, Allah banyak nya.
Sorry weh aku selalu kata macam macam kat hang.
Seronok tengok HEARTLESS marah hahahahaha. kan haris? ehh~~
Aku minta maap sekali lagi. Maafkan aku dan haris(hahahhaha)
Aku doakan kawan-kawan aku bahagia, berjaya, jadi anak soleh solehah, suami isteri yg patuh perintah Allah dan insyaAllah berguna pada dunia :)

Dah laaaa aku nak sambung berCOC. malam ni kalah ok aku raid org. RUGI!! hahahaa
Assalamualaikum uolls.

Salam Sayang,
Ashafiera Binti Ghadzaly
4:05am
6 Nov 2014




                                                           


Older Post | Newer Post