A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

Sahabat :(((((
Assalamualaikum.
Yerrrr sedia maklum dah masuk kolej dah ni.
First week baru.
Serabut pun ada susun jadual.
Banyak clash.
Bertimbun masalah.

Tapi bila fikir balik.
Benda kecik macam ni pun kau dah nak merungut.
Ada orang lagi banyak.
Lagi berat masalah dia.
Boleh je dia handle.
Asal kau nak buat teruk sangat.

Kau tak percaya Allah ke?
Kau tahu tak.
Apa ja dugaan yang kau dapat tu tanda Dia sayang kau.
Muhasabah diri kau Ashafiera.

Aku tak kisah sangat semua tu.
Cuma.
Cuma.
Hmmmmm.
Aku nak NEK balik.
Aku sedar yang aku perlu nek.
Aku tipu aku cakap aku kuat.
Ada hikmah bagai.
Yess memang ada hikmah setiap apa yang berlaku.
Tapi aku tak kuat dengan semua ni.

Sorang-sorang aku kat kelas.
Korang boleh bayang apa aku rasa.
Bila dua tahun kau dengan dia.
G mana sekali.
Dalam kelas berdua.
Bilik pun berdua.
Makan berdua.
Tetiba kau kena sesorang buat semua tu.

Korang tak kan rasa semua tu selagi korang tak berjauhan.
Orang akan cakap alah relax lah banyak g kawan.
Senang kau cakap kan.
Kawan memang ramai.
Tapi yang macam tu satu ja dalam seribu.

Daftar kelas pun sampai aku lupa.
Yang aku kena ambik subjek tu.
Kalau tak sebelum ni mesti dia yang ingatkan.

Masa aku hantar dia kat stesyen bas haritu.
Aku control je kuat.
Nangis jugak tapi sikit ja.
Masuk ja dalam kereta.
Allah taktahu nak cakap.
Kakak aku saksi.

Sebelum ni memang ego.
Jangan harap aku nak kuar airmata depan family aku.
Tapi kali ni memang tak leh tahan sangat.

Aku sedih sangat sebab aku rasa.
Selama dua tahun aku berkawan dengan dia.
Aku tak mampu nak jadi sahabat yang terbaik untuk dia.
Menyesal aku tak guna masa yang ada tu.

Tapi takpa aku redha.
Aku tahu Allah atur semua ni bersebab.
Mungkin aku terlalu bergantung dengan dia.
Terlalu harapkan dia.

Hmm. Aku rindu dia sangat.
Teruk nya aku nih.
Orang lain tak sangat.
Aku yang lebih.
ahahaha. :(

Ehh azan dah berkumandang. Setakat ni dulu yer.
Aku harap aku kuat.
Aku tahu kejap je ni.
Allah pasti bantu aku untuk hadapi semua ni kan.



Dalam sebuah pertemuan pasti ada perpisahan. Namun, perpisahan yang sangat indah adalah ketika kita bergenggam tangan, dan berjanji, "Kita untuk selamanya kawan, walaupun jarak menjauh, waktu memisahkan kita, namun dirimu akan tetap terkenang dalam sanubariku".

<3 NURFARAHANA BINTI ANUAR <3









Older Post | Newer Post