A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

haiiiii *eksited*
Assalamualaikum..
ya Allah awkward nya rasa.
lama betul tak selak-selak belog ni. 
busy dia kalah maslan. hmmm hmmm.

Banyak betul cerita sem ni.
kalau nak dicerita tahun depan pun tak habis.
tapi dalam bebanyak cerita.
aku rasa macam nak cerita satu benda ni.

benda apa?
hahaha. aku pun tak tahu.
sem ni ya Allah dugaan diaaa berat nau.
tambah lagi soal hati dan perasaan ni. ouch!
sorry sis terjebak lagi. hurmm. ;(

dah bertahun hati ni rasanya bersih dari masalah kasih sayang cinta adik beradik ni lah.
konpius sebenarnya
betul ke apa yang jadi sekarang ni?
arrrrr rasa seram..
macam mimpi! serius!

mana mungkin aku fefeling dengan bestfriend sendiri!
tak mungkin weh!
pleasee aku bukan orang yang macam tuu. -,-

tapi apa dah jadi ni shaperaaa?
eshhhhh astagha apa kau dah buat ni?
haihhhh macam sis cakaplahhh adik-adik ia hadir dengan sendiri.

iyalahhhh dok memain sangat
see? 
lepas ni brace urself sikit weh
hmmm hmm. bukan salah akuuuu! arrrr

takdir kan?
yee takdir. 
bahagia. seronok. berbunga-bunga semuanya lah! *ayatmaniskau*
takyah cakap apa. 
memang seronok!

yang tak seronok je sem ni.
yee sekarang ni lah. hm hmm
taktau lah apa jadi.
mungkin hati ni dah lama pendam
dah lama dia tacing kan.

biasa lahhh pempuan kalau org buat tak tahu sikit
macam macam dia fikir
complicated sangat weh! *SANGAT*
sampai rasa takot.
rasa nak jauh dari perasaan ni.
jauh dari perasaan ni. 

orang tak faham
bila kita pernah setia 
pernah sayang pernah cinta
tup tup kau kena game
apa kau rasa?

yess. itu aku rasa sampai sekarang masih pedih menikam-menikam weh
dan sampai sekarang aku takot dengan lelaki weh
hurmm. i know you tak macam tu kan? *sedapkanhati*
honestly perasaan kali ni sungguh luar biasa. >,<

seakan tak percaya diri ni
dah pandai ucap kata maaf.
"im sorry"
"yee aku salah"
"betul memang salah aku"

huhhhh susah weh susah nak keluarkan ayat tu
berbeza 360 darjah perangai aku dulu dan sekarang!
no wonder selalu org pening kepala dengan aku. *IMSORRY*
hahaha! tapi itulah hakikatnya..

aku bersyukur. bersyukur Allah kenalkan aku dengan orang macam kau!
bagus lah kau pun mengaku kau EGO.
yee aku pun.
tapi aku baik sikit kali ni. *HAHAHA*

dan kau rasa aku ke?
aku sakit hati. aku merajuk.
tapi aku pujuk hati aku sendiri?
no no no! its not me weh!

aku tak cakap kau jodoh aku.
yakin kau untuk aku.
dan aku untuk kau.
tapi selagi aku boleh berdoa.
aku sentiasa doakan "KITA"

aku tak pandang apa-apa pun kat kau
aku tak kesah kau selekeh mana 
kau tak tough mana pun *KAHKAH!*
aku ni faham jelah
mulut suka menyakitkan hati orang
padahal tak berniat pun sesuka ja :P

tapi yelah
aku takot
takot bila aku dah lebih sayang kau
Allah tarik semua rasa syg kau kat aku
sungguh aku takot benda tu
aku penat kecewa weh

aku tahu kau pun tahu aku perlu kau
kau lain dari lain 
lain sangat! *janganperasanplease*
walau banyak aku makan hati.
ye ah gila tak makan hati
dah lahh tak pandai pujuk!
ego! 
tapi tu yang aku suka. hihihi. 

apa pun kita letak Allah yang utama. :)
tapii ingat kalau nanti kau rasa dah tak perlu aku
kau bagitau awal awal weh!
at least sempat lah aku ubat hati sebelum berkedut
kang tak kawen aku sampai tua hahahah

aku doakan kau lepas semua subjek sem ni
aku taknak tengok dah kau kat sini!
aku tahu kau boleh punya.
tak pandai aku nak manis-manis
apatah lagi pujuk-pujuk
gila mana aku reti! *hahaha*

thanks weh jadi "lebah" aku.
buat aku happy. sedih. sakit hati. marah, *jahatnyekau!*
hahaha. takyah cakap lahh kau siapa. 
semua orang tahu kau siapa.
hahaha!

thanks again ;)



Cause you're the apple to my pie 

You're the straw to my berry
You're the smoke to my high 
:) And you're the one I wanna marry (:




SUN,
23 AUG 15
1:46 a.m



Older Post | Newer Post