A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

indahnya CINTA ( bahagian I )

.................... indahnya CINTA................
bahagian I



"eh senang ah kau cakap ! kau tak da kat tempat aku , cuba kalau kau bercinta dulu baru kau tahu sakit ke tak nak tinggalkan org yang kau sayang...."


"buat sahabat ku yang aku sayang , aku cinta , intan payungku...Siapa cakap aku tak pernah rasa sakitnya meninggalkan dan ditinggalkan? boleh dikatakan setiap manusia pernah menyayangi dan disayangi . Sekarang cuba kau pejam mata kau rapat-2, cuba kau fikir, kalau benar yang kau kejar itu cinta kenapa harus kau menangis menderita ? Jika benar itu cinta kenapa kau muram tak terkata ? sayang.... dengar sini, cinta perlukan pengorbanan, sejauh mana kau cintakan Allah , sejauh itu Allah akan beri rasa cinta yang hakiki dan yang sebenar- benarnya. Cuba kau fikir kejap, cinta kau ni cinta alat atau matlamat ? Cinta tu fitrah , tak salah kau ada perasaan cinta tu , tapi kau kena fikir bagaimana kau nak fitrahkan cinta kau tu sahabat. Simpan dulu rasa cinta tu syg, banyak benda lagi yang kau perlu baiki . Sekarang apa kata kau cuba sibuk kan diri dengan benda yang bermanfaat dan yang penting kau jangan gatal telinga nak dengar lagu-2 cinta, kang kau jugak yang nak terfeeling lebih. Aku cakap berdasarkan pengalaman. hehe. Kau kena ingat cinta manusia ni tak semuanya indah , tahu sebab apa? sebab Allah tak redha , sebab kau rasa kejap bahagia kejap tak . Sekarang kau pilih , korbankan CINTA demi ALLAH atau korbankan ALLAH demi CINTA ? Aku sayang kau sahabat, aku taknak kau rasa apa yang tak sepatutnya kau rasa.. sedarlah sahabat...... ... "


Older Post | Newer Post