A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

NOW !
Assalamualaikummmmmm . Salam Aidilfitri . Terasa lama tak update belog . Hehe ...
Biasalaaa busy KakTon sekarang neh .Ni pun curi sikit time study , tetiba terasa nak selongkaq belog aku yang dah usang neh . hakhak :D

Sedar tak sedar dah 5 bulan aku clash dengan dia . emmm sukar dipercayai . But inilah kenyataannya :')
Betul lah kan , yang berkahwen 10 taun pun leh cerai , apatah lagi aku , yang baru dua tahun lebih kapel . hakhak :D

Kesal memang kesal hati ku tercalar ,siapalah yang ingin kan perpisahan.... aiceywahhhhhhh masuk lagu pulak dah . kihkih :D

Tapi sekarang aku dah dapat kebahagiaan lebih pada aku harapkan , yuppps ! betul lah , Allah tak penah ambik kebahagiaan kita , but Dia akan gantikan dengan yang lebih baikkk :)
Terima Kasih ya Allah :') ..

And NOW aku sedar, tak semua yang kita nak , kita akan dapat . Sebenarnya aku belum bersedia untuk sayang and disayang . Tapi yalaa sampai bila kan ?? emmpp so aku decided untuk try buka hati aku yang memang keras sekerasnya ni utk seseorang . Actually perasaan takot and serik tuu still ada . Tak tahu lah nak hilangkan macam na . Takot nak percaya lelaki sebenarnya . Sorry laa , memangla ta semua . But kena lah beware kan :) 

And Alhamdulillah , NOW aku dah boleh laaa bukak sikit hati ini untuk someone tu :D hehehe.
Tapi yalah like i said , masih ada keraguan dalam hati ni . Lagipun aku baru je kenal and banyak lagi yg aku perlu tahu soal dia . Dia pun tak kenal aku lagi , and aku pun tak kenal dia lagi . Ya lah bukan senang nak kenal hati budi orang kannn . Aku ta yakin yg relay ni kekal,tapi i hope kekal lahhh . Tahlaaa . Tatau nak cakap macam na :/ . Takot nak syg org , sebab takot bila dah syg , nanti hilang, merana lagi hati ni :3 . hmmm !.  

Terlalu banyak kenangan aku dengan Syazwan . Susah untuk aku padam and lupakan . So aku pegang kata-2 senior aku neh ..
KENANGAN TAK PERLU DILUPAKAN ,TAPI JADIKAN IA UNTUK MEMPERBAIKI APA YANG KURANG DALAM DIRI KITA NEH.........

So NOW aku akan perbaiki mana yang kurang dalam diri aku neh :') InshaAllah :) 
 


Older Post | Newer Post