A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

PM ? ME ? ohhh NOOOOOOOOOOOOOO



     Sokay . Based on the title . 'PM' . haha . Perdana Menteri ? eh eh eh . Bukan Pemimpin Mahasiswa . eh biar betol . Aku nak jadi ? serius ka ni ? Hahaha . Actually aku memang minat benda benda camni . just aku perlu kawan yang leh join sekali . Takde laa sorang2 jew nanti . And Alhamdulilah , semua membe2 yang minta , semua dapat ! yeayyyyyy ! syukur sangat2 . Tapi still tak caye , leh ka aku nak handle semua nih ? -.- tanggungjawab tu . Alahaii baju apa pun aku tak pack lagi . Hati ni berbelah bagi lagi . Huhuhuhu . Macam berat sangat nak pegi . Naik bus pulak tuw . Adoyaiiii acamna nihh . Dulu ada jaa yang nak hantar aku . But now ? hmm . lets forget it ! *elak dari terfeeling .hehe .
hurmm . esok suh mak gerak awal . Tapi tadi dah kena bising sebb tak tidur lagi . Hehe . Relax lah mak . Awal lagi :* 
Kesian mak aku dapat anak yang tak teguh pendirian macam ni :D
hmmm hmm hmmm . Alhamdulilah aku syukur gak terpilih , at least dengan terlibat semua ni step by step laa aku buleh lupaa dia . Ada hikmah kan ? Mana tau aku enjoy bila join aktiviti tu kan ? hmmm . Sekarang ni aku risau . Kenapa aku , Fana , Kak hanan terpisah dengan roomate yang lain . Sedangkan bagi nama sekali  . Kami 3 orang dapat kolej A . Yang lain B . APAKAH ? huhhhhhhhh =.=
Hopefully kami bertiga dapat bilik yang sama . Memang taley hidup tanpa dorang ni :'( TAK KAN BOLEH OKAY !
aku ni dah lah taley nak berdikari. hmm memang tak tahu nak cakap laa kalau tak satu bilik gn salah sorang dari dorang ni -.- 
Sorang nenek , sorang anak . hehe . Sweet oww kami :* aku sayang gilaa kot kat two idiot nih . HAHA . sorang kuat leter , sorang ngada-2 . hee . Rindu nak g karok dgn dorang nih ! seriusly kot ! haha . Apa apa kami buat sekali jew , Just kadang2 terpisah sorang sebb kos lain kan . hehe . 
Sedar tak sedar dah pukul 4 lebihh dahh . Camna nak bangun kalau macam ni . huhhh . Sorry Mama . Saya tidur sekarang . hehe . 

okay lahhh Sha tidur dulu lah yewww . Papai semuaaaa . Lot of love okay ? heee . Muahhhh :*


Older Post | Newer Post