A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

SEDIH


    YA ALLAH sebulan aku tertipu . Aku bertepuk sebelah tangan , rupanya org dh tak anggap aku gf dia . Apa salah aku ? Aku tahu aku selalu cakap lebih kurang dgn dya , dy tahu tk knpa ? sebab dy dh byak kali lukakan hati aku . Bila aku cuba nk berubah untuk menjadi terbaik , ada saja dy buat bg aku sakit hati . Aku sabar jew . Aku akui banyak kali dy mesej n kuar gn pompan lain . Aku buleh terima lagi , tapi kali ni dy KAPEL gn org lain . Dy tak terfikir ka hati aku ni ? Kerana sayang aku sanggup merayu kat dia , pgng2 kaki dy , tapi maki hamun yg aku dapat . Nak terajang aku , nak tumbuk aku . Aku sabar , aku tak melawan . Sebab apa? sebab aku sayang dia , aku SAYANG ! Tapi dh terlambat dy ckp , dy ckp hati dy mmg dh cukup keras untuk terima aku . YA ALLAH , dua tahun lebih aku sayang dy , apa dy buat aku maafkan , tak tergamak untuk aku curang terhadap dya. Tapi dy ? gamaknya dy cari yang lain , Dy lebih memilih org yg baru dy syg sebulan dari aku yg bertahun2 ni . YA ALLAH , sejujurnya aku tak kuat , kenapa mesti aku yg terima semua ni . Aku dh cuba yg terbaik untuk dy , Tapi dy tetap dgn pendirian dy untuk utamakn gf baru dy tu . Takpa , aku akan berusaha untuk hati dy lembut untuk terima aku kembali . Biar EGO dan MARUAH aku tercalar asalkan aku tak hilang org yg telah menjadi semangat untuk aku selama ni .


Older Post | Newer Post