A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

PETUNJUK .


                                             

Tadi aku otp dgn dia , kami gaduh lagi . semua ni sebab dia tak penah nak cuba bagi aku hepy , dalam dia buat salah dia boleh lagi buat bg aku sakit hati , marah-2 aku , tengking-2 aku , maki akuu . mula-mula aku sabar jaa , aku tak nangis , aku cuba lawan dia balik . So aku tak nangis , sampai satu saat , dia mmg buat bg aku sakit hati sangat-2 sampai aku dah tak boleh tahan , meraung-2 aku menangis . Tiba-2 ada org buka pintu bilik aku , emm rupanya mak aku yang bukak . Emm mak aku marah aku sebab aku meraung pagi-2 mcm ni . Aku tak dapat tahan sebab mak aku bela dia . Aku terus tutup balik pintu bilik , Aku menangis teresak-2 , Tiba-2 sampai satu mesej dari kakak aku . Rupanya lama dah dia perhatikan hubungan aku dgn DIA . kakak aku pun geram dia asyik buat mcm2 kat aku . Tambah lagi mcm2 tanggapan Family dia kat akuu . Kak aku tak bagi dah aku kawan dgn DIA . hmm . aku terima semua nasihat kak aku sebab apa yang dia cakap semua betul . And demi kebahagian kami and demi kebahagian FAMILY dia , DIA lepaskan akuu . Aku syg diaa , tapi terlalu berat untuk aku terima apa yang DIA buat kat aku selama ni , hanya kawan2 aku jaa yang tau . Aku tau mak dia syg sgt kat dia , sebab tu bg pandangan Mak DIA aku yang salah , Sampai setiap status aku mak DIA ingat aku kata kat anak dia . Tak kan lah setiap status aku tuju kat DIA . semua ni berlaku sebab salah faham .  Kesian mak aku , abah aku . Semua harapkan DIA , tapi dia buat cmni . Mungkin ni PETUNJUK yang aku bukan jodoh DIA . Tapi aku tetap akan ingat kenangan-2 aku dgn DIA sampai bila2 , And aku berjanji aku tak kan kapel gn sesapa selagi DIA tak jumpa perempuan yang betul2 layak untuk DIA , aku akan doakan yang terBAIK untuk DIA . Aku akan bahagia tengok DIA bahagia. I lost half of my life . Aku mesti kuat untuk tempuh semua ni . Aku kena REDHA dan PASRAH :')



semoga awak akan jumpa orang yang mampu bahagiakan awak dan FAMILY awak :')
saya rela korbankan kebahagian saya untuk awak dan FAMILY awak . Saya harap awak faham yaa syg :')


Older Post | Newer Post