A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

:) segalanya terbongkar (:





Awak , terima kasih sebab awak cerita semua tu dekat saya . Sekarang baru saya faham kenapa dia tinggal kan sya dan pergi kat awak . Saya dah faham :) . InshaAllah saya akan bantu awak untuk lari dari semua ni . Tapi awak sendiri yang cakap , lepas ni awak tak tahu la macam na . Awak , even kita pernah berkongsi orang yang sama . Saya tak pernah berdendam dengan awak . Malah saya dah rasa sayang kat awak sbg sorang sahabat . Betol saya tak tipu awak . Saya akan bantu awak . Tapi awak tolong laa kuat kan iman awak , jangan ikutkan hati  Jangan ikutkan nafsu . Kita sama sama try ubah dia . Bimbing dia . Mungkin saya susah sikit nak tolong , sebab saya memang dah tak kontek dia . Tapi saya masih ada Allah untuk saya berdoa kan awak ? Awak , kita sama sama perempuan . Kita mesti nak jadi yang terbaik kan ? Awak ingat kan saya tulis .
Jadilah perempuan didalam bekas kaca , yang sukar di sentuh . Hanya lelaki yang benar-benar memilikinya sahaja yang mampu menyentuhnya :)

Mesti awak ingat kan ? Awak , sesungguhnya wanita adalah sebaik baik perhiasan kat dunia ni . Saya mengaku saya fasik . Saya sering lakukan dosa , sedangkan saya tahu benda tu haram . Benda tu dosa . Ya awak faham kan . Saya pun manusia biasa tak kan pernah terlepas dari dosa . Benda baik susah nak ikut . Benda jahat senang ja saya ikut . sebab tu awak , saya sedar apa yang saya buat selama ni salah . Saya nak berhijrah awak . Berhijrah ke jalanNya . Saya tahu ia tak semudah yang dijangka . Banyak dugaan dan cabaran yang perlu saya tempuh . Senang nak jahat , tapi susah nak jadi baik :) . Syaitan akn sentiasa hasut saya . Ganggu saya . Saya tak sekuat perempuan lagi . Saya tahu . Jadi saya harap sangat saya dapat jadi yang terbaik dan mampu mgubah cara hidup saya yang sebelum ni entah apa apa . Ada hikmah semua ni jadi . At least saya tahu who's the best for me . Only a special special man can get a special special girl ! i'm sure that . So saya akan berusah menjadi yang terbaik , inshaAllah Allah akan hadiahkan saya seseorang yang betol betol istimewa dan boleh bimbing saya , buleh imamkan saya :) . Saya pun akan doakan benda yang sama untuk awak :) Saya ikhlas . Mungkin dy memang jodoh awak . Selalunya kita akan jumpa orang yang salah sebelum bertemu orang yang betul betul tepat untuk kita . Tu semua ujian untuk kita . Allah nak tengok setakat mana kita boleh handle diri kita as a human :) . Sama sama lah kita berusah untuk berubah awak . Saya harap dan doakan awak kuat . Jangan lah lemah lagi . Bangunlah . INGAT awak .

BIAR KITA HILANG SESUATU KERANA ALLAH , JANGAN KITA HILANG ALLAH KERANA SESUATU :) 



Percayalah tiada apa yang mustahil dalam dunia ni :) . Allah buleh buat apa sahaja yang Dia mahu . Dan yakinlah bahawa Allah itu ada dan akan bantu kita kalau kita bersungguh-sungguh dalam melakukan sesuatu perkara :) . INSHAALLAH !


Older Post | Newer Post