A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

MUSLIMAH itu sebenarnya............

















Muslimah itu , terkadang gelak kuat tak henti , terkadang juga minum berdiri , terkadang sebelum tidur trlupa baca doa & ayat kursi , terkadang pakai stoking dimulai kaki kiri , terkadang aci redah sarung kasut org lain tanpa disedari .

Muslimah itu , terkadang gembira sampai trlompat terkinja smbil trsenyum tayang gigi , terkadang menitis air matanya laju tak terperi , terkadang rasa lemah smpaitak mampu nk bangun2 lagi , terkadang rasa marah menguasai diri , sampai rasa nk lempang org tu laju2 without mercy .

Muslimah itu , adalah manusia biasa , yg tak lari dari segala perasaan sebagai manusia , yg tak lari dari segala mcm ujian dan pancaroba , yg tak lari dari perasaan lemah dan tak bermaya , yg tak lari dari buat khilaf dan dosa .

Kerana apa ?Kerana dia juga manusia biasa . Apa2 pun , yg pastinya , muslimah itu sentiasa bangkit bila trjatuh , sentiasa cuba gembirakan hati org lain walau hatinya sendiri remuk , sentiasa cuba nk improve diri , dari semasa ke semasa tnpa henti , walau terkadang dia trsungkur , itu bkn kerana dia lemah , tapi itu kerana dia cuba ambil masa utk bangkit semula , jadi kuat dari sebelumnya , kerana dia berusaha utk mnjadi bidadari dunia , dan juga di akhirat sana ,

insyaAllah :')


Older Post | Newer Post