A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera

pukul lima sembilan minit pagi ~


            


segala semangat yang ada kat aku dah hilang , aku tak sangka yang aku akan keluarkan perkataan tu , aku tak berniat , tapi aku dah terlalu tak tahan gn sikap dia , ya Allah kau ampunkan laa dosa aku , aku tak berniat nak sakitkan aty dia . hm , YA ALLAH , kau lembutkan lah hatinya Ya Allah serta hati aku , aku tk snggup hilang dia , tapi aku tak dapat nak tima cara layanan dia kat aku . ya jujur , dia masih tak macet , byak bnda yg aku uji dia , yaa npak yg dia masih tak ley nak fikir waras . hmm , aku dah buang sim aku , mungkin dengan cara tu , dia takan sakit hati gn aku , aku bukan nak lari dari dia , tapi aku ada sebab aku buat mcm tuu , berat untuk aku buat semua ni , tapi aku terpaksa , maafkan aku -,- aku takley nak buat apa-2 dahhh , jujur ap yg aku luahkan tady kat dia , smuanya tak betull ! SUMPAH , tak betul ,aku terlalu ikut perasaan :'( maaflahh , aku harap suatu hari nnty hang akan tau perasaan yg sebenarnya , Ya Allah  , kau kuatkan lah iman , taqwa , kesabaran kepadaku , Kaau dekatkanlah diri aku dengan Mu :'( aku amat memerlukanMU ya Allah -,- 



Older Post | Newer Post