A S H A F I E R A

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my belog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Hai ! Welcome to Ashafiera Lolycat blog . Nice to meet you ! ;)


(: Dusty Memories :)




Famous me?!


ASHAFIERA GHADZALY LOLYCAT

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Ashafiera


hai . pagi ~
pe kobar ?
sihat ?
tak sihat ? mikior exam la tieww kan ?
alaa relax lol ~
nak buat gena , tak ley nak lari dari semo tuu haa ~ 
saboo yee saboo ~ :D
hari ni dah 25 sept 2012 ,
so , maknanya aku ada lagi 5 hari nak exam .
cayaa laa .
tapi masih cool + lilex .
org len dok pusing pala daa study ,
aku nii ?
ya Allah . sedarkan laa aku ini YA ALLAH ~
aku memohon kepadaMU ^^
hmm hmm hmm . . .
aku pung dah tak tau nak apo daa , 
tak tau nak study bendo haa .
haduyy . tak tahu camne  nii .
nak harap BF  tolong . hmm ~~
paham jala haaa ,
dia pung nak exam gak .
daa laa RINDU .
bapa minggu da tak kelih muka .
aduyy . tak senang duduk jadi haa .
yang tau bekelai-bekelai-bekelai !
haahaha . tau pasai pa ?
kes tak jupa lama la nii .
mogok laa konon ! puii , pirahhhh ! haha
sapa yg nak kesah ?
tadak sapa laaa ~
haha .
padan muka kan ?
soo .. do I care ? 
haha .
daa meracau kudeyy daa . ( lama tak sebut ayat nii )
rindu pulak zaman dulu-2 (mcm 10 taun tinggai kolah)
besttt . dgn ada kawan yg memahami . laki + pompan semo paham . ang paling pnting semo sekepala . mmg aku syg depaa sgt-2 laa . 
tapiii dah tak jupa daaa kawan cam gitu haaa ,
ada tu ada tapi still tak sama cam hampa .
walau beribu kali , berjuta kali ampa buat bagi aku  sakit ati . teriyak bagai nak beranak . tapi aku tetap syg ampa . too : irawan , aku nak mintak maaf sebab selalu pemain ang . buli ang . hehe . aku tak jahat , cuma honaq jaa . mai sini daa tak leh buat gutu . sedeyyyyyy!!!
too : mat pis , tq bub selalu korbankan masa dan tenaga untuk belikan nasi kat kedai SHILA . haha . budimu tetap ku kenang ~ :D kehkeh
too : budin , wafi , kamarul , ras > ampa laa kawan yang selalu buat bagi kelas kita riuh rendah , aku rasa kalau mpa tadak mmg down aa kelas tuu ~ 
too : sweety + honaqty + hingaqty gurl : ain , farah , izah , shahira , alia > aku syg ampa . mpa kawan yang terindah , even macam-2 yang jadi . bekelai laaa , nu la ni laa . lastly , kita rapat jugak !
oke . even mpa dah tak igt aku , aku stil igt mpa hingga akhir hayat aku . * INSYAALAH :)

p/s untuk kamarul : jgn dok tinggai posa dah naa , haha . malu kat orang . kehkeh :D
ain : jgn duk mamun mcm selalu daaa ! :)

oke . too : dikwan . tengs for being my honeyy moneyy <3
i love you . even apa pun yang jadi kita tetap bersama oke ? 
haha . tak sangka kan , satu kelas pun buleh duk becinta , gatai kan ?
yalaa , sapa suoh u duk kejip-2 mata kat i dulu dalam kelas , kan i dah rebah . hehe . <3 soo . i harap u love i laa na ? jgn duk buat perangai tak cerdik mcm dulu-2 ni na ? buat sakit hati ! understood ? haha btw ~ irely-2love and miss you syg <3 don't stop for loving me :::: <3


my darll <3 u must no dat : i love you so much <3 
ignore what people said ~ 
lets trust me dat i'm yours & u r mine :)


tq bub u syg mudak uduh ni yeww ? iloveyou <3


Older Post | Newer Post